Πρόγραμμα "Προ.Θε.Συ."
Στο σχολείο μας δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων και στην ανάπτυξη θετικών στάσεων και συμπεριφορών.
Όραμά μας είναι όλα τα παιδιά του σχολείου να είναι χαρούμενα, να μαθαίνουν και να γίνονται συνεχώς καλύτερα.
Για την καλύτερη επίτευξη των πιο πάνω, εφαρμόζουμε κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά το σύστημα Προ.Θε.Συ. (Προώθηση Θετικής Συμπεριφοράς). Το σύστημα αυτό, εστιάζεται στα πιο κάτω:
-Αναγνώριση και επαναδιδασκαλία θετικών συμπεριφορών των μαθητών.
-Δημιουργία κοινής προσέγγισης ανάμεσα στο προσωπικό του σχολείου, αναφορικά με την αντίδραση και διαχείριση ανεπιθύμητων συμπεριφορών.
-Αποδοχή πως τα προβλήματα συμπεριφοράς είναι κοινωνικά λάθη, οπότε απαιτείται η διόρθωσή τους με διδακτικό τρόπο.
Σύγχρονες επιστημονικές έρευνες καταδεικνύουν ότι:
1. Οι αποτελεσματικοί εκπαιδευτικοί αφιερώνουν περισσότερο χρόνο προωθώντας και καλλιεργώντας επιθυμητές συμπεριφορές, έναντι στο να ανταποκρίνονται περισσότερο σε ανεπιθύμητες συμπεριφορές.
2. Ερευνητές εισηγούνται την αναλογία 3 θετικές δηλώσεις προς 1 διορθωτική δήλωση στο παιδί.
Ι. Αξίες που καλλιεργούνται στους μαθητές, μέσα από το πρόγραμμα "Προ.Θε.Συ"
ΙΙ. Ρουτίνες που έχουν διδαχθεί τα παιδιά, μέσα από το πρόγραμμα Προ.Θε.Συ:
ΙΙ. Εποπτικό υλικό που χρησιμοποιείται για την υιοθέτηση θετικών συμπεριφορών και επίλυση συγκρούσεων: